الروايه عماله تطول تطول تطول وللحداث ما بين غرام وأيهم بطييييييئه ويا دوب موقف وانتهى على كده ولا كأننا بنتنقط بالحداثة يتاعتهم وبعدين ايه المشكله لما الحياه تكون بينهم حلوه انت كل فكرك أن محدش من البنات يقلد الروايه والبنات ميعملوش كده ولذالك كل شويه تنزلى بوست أن علاقتهم مش لازم تنجح ي استاذه احنا ف روايه كفاينا كابه
رؤيتي وانا بعبر عنها في كتابتي ومش لازم تكون سريعه عشان حضرتك ميجيش ليكي اكتئاب انا بصراحه اللي جالي اكتئاب من تعليقاتك اللي هي هي كل فصل أن الروايه طولت مش يستفيد منها حاجه ابدا لان دي وجهه نظرك اعتقد في روايات سريعه حلوة كتير ياروحي عشان صحتك النفسيه
اعتقد التفاهه في سطحيه التعليق وعدم رؤيه الأحداث لأن من السطحية جدا انك تتوقعي تغيير نفس بشريه بتلك السرعه والبساطة واعتقد ان القاريء لما يكون بيبحث عن شيء معين في الروايه يبقي سطحي لأن الهدف بيكون بين السطور
يعني بقى في مط كتير اوي حتى الشخصيات اللي المفروض تصعب علينا زي وسيلة بقت مستفزة من بطئ الأحداث وانه مفيش حاجة بتتغير ومفيش نتيجة من سئ لأسوأ ايا كانت الفكرة بتاعة الرواية مع المطر الكتير ف الأحداث دا هتضيع ومش هتبقى ليها اي قيمة ولا معنى
الروايه عماله تطول تطول تطول
ردحذفوللحداث ما بين غرام وأيهم بطييييييئه
ويا دوب موقف وانتهى على كده
ولا كأننا بنتنقط بالحداثة يتاعتهم
وبعدين ايه المشكله لما الحياه تكون بينهم حلوه
انت كل فكرك أن محدش من البنات يقلد الروايه والبنات ميعملوش كده ولذالك كل شويه تنزلى بوست أن علاقتهم مش لازم تنجح
ي استاذه احنا ف روايه كفاينا كابه
رؤيتي وانا بعبر عنها في كتابتي ومش لازم تكون سريعه عشان حضرتك ميجيش ليكي اكتئاب انا بصراحه اللي جالي اكتئاب من تعليقاتك اللي هي هي كل فصل أن الروايه طولت مش يستفيد منها حاجه ابدا لان دي وجهه نظرك اعتقد في روايات سريعه حلوة كتير ياروحي عشان صحتك النفسيه
حذفبصراحه الروايه جميله جدا جدا بجد شابوه ليكي رونا ومش جديد على رواياتك انتي دايما بتعملي عظمه
حذفماتزودى مشاهد غرام شويه
ردحذفوايه المشكله تحسنى علاقتهم
اول روايه ليكى الاقى فيها كم هائل من الكابه والمشاكل
الصراحه كرهتها
طيب ياروحي متكمليهاش انتي بتبحثي عن مشاهد حب موجوده في كل الروايات مفيش مشكله تروحي تقريهم وخليني انا في الكأبه بتاعتي
حذفرواية تافهة جدا لا تستحق المتابعة لا يوجد فيها جديد اين التغير نفس شي مراد وايهم وعمر نفس الاحداث من اول فصل
ردحذفاعتقد التفاهه في سطحيه التعليق وعدم رؤيه الأحداث لأن من السطحية جدا انك تتوقعي تغيير نفس بشريه بتلك السرعه والبساطة واعتقد ان القاريء لما يكون بيبحث عن شيء معين في الروايه يبقي سطحي لأن الهدف بيكون بين السطور
حذفروووووووووووعه روووووووووووعه تسلم ايدك أبدعت دمتي مبدعه يارونا
ردحذفتسلم ايدك بس تفتكرى مراد هيتعدل هو وعمر
ردحذفمن اوحش رواياتك
ردحذفممله عكس كل روايتك ياريت تخلصيها
ردحذفياريت انتي متعلقيش ولا تتابعيها
حذفجميلة جدا تسلم ايدك
ردحذفهي فعلا بقت مملة قوي مبقاش بيحصل فيها حاجة ده انا قريت كل روياتك بس ديه فعلا طولت قوي وزهقت
ردحذفيعني بقى في مط كتير اوي حتى الشخصيات اللي المفروض تصعب علينا زي وسيلة بقت مستفزة من بطئ الأحداث وانه مفيش حاجة بتتغير ومفيش نتيجة من سئ لأسوأ ايا كانت الفكرة بتاعة الرواية مع المطر الكتير ف الأحداث دا هتضيع ومش هتبقى ليها اي قيمة ولا معنى
ردحذف